En svart-vit prickig ponny och en fuxponny nosar på varandra i grön hage. Symboliserar LFK integritetspolicy.

Klubbens integritetspolicy

Vid arrangemang anordnade på Smedstad Ridsportcenter av Linköpings Fältrittklubb, kan textpublicering, fotografering samt filmning förekomma.

Genom anmälan, lämnar deltagaren (och dennes målsman för det fall deltagaren är under 18 år) sitt samtycke till att denne får förekomma på text, bilder och/eller filmer som nyttjas i marknadsföring av Linköpings Fältrittklubb samt dess officiella sponsorer och samarbetspartners. Publicering med bild, namn samt klubbtillhörighet/ tävlingsnation (även namn på häst/ ponny, härstamning, ålder samt ägare av häst/ ponny) kan förekomma i kanaler såsom hemsida, start- och resultatlistor, Facebook, Instagram, affischering, samt liknande. Deltagaren/ målsman till denne godkänner detta och gör inte anspråk på ersättning för sådan användning.

Om deltagaren ej vill lämna sitt samtycke till detta ombedes denne att ta kontakt med arrangemangsansvarig/tävlingsledare för det specifika arrangemanget innan anmälan.